دیشب، بعد از مدت ها با گوشی قبلیم به یِ نفر اس دادم، یدفه دلم لرزید!xa0یاد اون وقتا افتادم که با همون گوشی جواب تو رو میدادم بعدش بیخیال شدم . . .!!! xa0 +زمان زیادی گذشته . . . دو سال! طبیعتا بزرگتر شدیم عاقل ترم شدیم؟!! xa0...