احساس میکنم کم کم داره تو زندگیم تغییراتی صورت میگیره... وقتی یاد اون وقتا میفتم، دیگه مثل قبل غصه نمیخورم، دیگه گریه نمیکنم، دیگه دنبال مقصر نمیگردم... دیگه کمتر یادت میکنم، کمتر با شنیدن اسمت به فکر فرو میرم.
احساس میکنم روزای خوب تو راهن. خدایا شکرت. . .
:)
تسلی ناپذیر...ما را در سایت تسلی ناپذیر دنبال میکنید
برچسب: مسابقه هف ده,مسابقه هف ده ایرانسل, نویسنده: بازدید: 34