
امروز تو آموزشگاه کارمو خوب و سریعتر از بقیه انجام دادم. استادم خیلی تعریف کرد. الان در پوست خودم نمی گنجم. [دی]xa0 احساس میکنم کم کم داره تو زندگیم تغییراتی صورت میگیره... وقتی یاد اون وقتا میفتم، دیگه مثل قبل غصه نمیخورم، دیگه گریه نمیکنم، دیگه دنبال مقصر نمیگردم... دیگه کمتر یادت میکنم، کمتر با شنیدن اسمت به فکر فرو میرم.xa0 احساس میکنم روزای خوب تو راهن. خدایا شکرت. . . :)...
ادامه مطلب